Szerettem mikor megkérdezték tőlem kicsiként, mi szeretnék lenni. Míg sok gyermek fodrász, mozdonyvezető, űrhajós, autóversenyző akart lenni, addig én csillagász, régész, vagy lepel – kutató. Izgalmas volt egy-egy felnőtt arca, mikor ezt kijelentettem. Egyik sem lettem a felsoroltak közül, de még előttem az ÉLET!!! A lepelhez kapcsolódó tudományokat nem egyszerű bemutatni, mert mióta 1898-ban az első fényképet készítették a "Lepel Emberéről", azóta a tudomány rengeteget fejlődött, és ezáltal számos megközelítési módja lett a vizsgálatoknak.

Hamarosan folytatom, türelem! ;)

https://www.youtube.com/watch?v=_3qtnCuRR-g&feature=related

 

Szerző: Mucurka  2011.05.15. 18:03 Szólj hozzá!

Címkék: vallás hit lepel

A bejegyzés trackback címe:

https://ergosum07.blog.hu/api/trackback/id/tr22905895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
websas.hu
süti beállítások módosítása
counter