Lepel-kutatás otthon

 

 

Egész nap ment a számítógépem, a kezemben egy bögre tea, az íróasztalomon könyvkupac, jegyzetek. A lepelről szóló kis tanulmányomat a mai nap nem tudtam befejezni, talán egy kicsit lusta voltam, vagyok, vagy kimerült, nem tudom. Remélem a gyógytea segít! De, hogy szóljon mellettem is valami, egész nap a leplet tanulmányoztam. A Lepel hivatalos oldalán rábukkantam egy vizuális múzeumra, ami FANTASZTIKUS!!! Emlékszem kicsiként, mikor az utcánk végében található „NAGY-HEGY” nevű dombon kincset kerestünk, vagy, mikor a hétvégi kertünk éves felásása után, felszerelkezve Apa használt ecseteivel, kis lapátokkal, ásókkal 1979-es 2 forintosra bukkantam. Nagyszerű érzés volt egy 10 éves gyereknek. Ma egész nap ezt az érzést éreztem át, újra.

http://www.sindone.org/pls/diocesitorino/v3_s2ew_consultazione.mostra_pagina?id_pagina=25155

Nyissuk meg az oldalt, majd kattintsunk az ENTER feliratra! Megjelenik egy kis kép egy enter feliratú mozgó nyilacskával,  arra szintén kattintsunk! Ezek után megjelenik Secondo Pia 1898-ban használt fényképező gépe. A gép alatt találunk két feliratot, bal és jobb oldalon . Ha a baloldali írásra kattintunk, akkor a tudományos útvonalra, ha a jobb írásra kattintunk, akkor történelmi útvonalra térhetünk rá.Kattintsunk valamelyikre, megjelenik előttünk egy újabb kép, a múzeum terméről,mozgassuk az egeret, és indul a varázslat.;) A piros betűs feliratokra rákattintva megnézhetjük a dolgot nagyobban és olvashatjuk az adatokat az adott  dologról olasz nyelven.

 

 

 

 

 

 

Jó szórakozást!

Szerző: Mucurka  2011.05.21. 21:09 Szólj hozzá!

Címkék: tudomány vallás hit lepel

A bejegyzés trackback címe:

https://ergosum07.blog.hu/api/trackback/id/tr802922222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
websas.hu
süti beállítások módosítása
counter